آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

لباسهای آواجونم

1392/5/31 10:11
نویسنده : مامان بهار
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

سلام زندگی مامان وبابا

روز سه شنبه ٢٢مرداد تولدت بابایی وحید بود،دوشنبه شب خونه مامان تی تی براشون تولد گرفتیم .تولد امسال کجا،تولد سال آینده بابایی که آواجونی رو تو بغل داره کجا.مگه نه؟

تولدت مبارکهورا

این هفته ویزیت مامانی دو تا خبر داشت :

اولیش مشخص شدن تاریخ زایمان البته به امید خدا وهمکاری شماست.انشااله قراره سوم شهریور خدا هدیه آسمانی خودش رو بهمون بده .تا اون روز ثانیه شماری میکنیم.(من وبابایی دوست داشتیم شما ٦/٦/٩٢بدنیا بیای ولی خانم دکتر اینطوری صلاح دیدن،از نظر من هم هرچه زودتر دخترگلم رو ببینم بهتره مگه نه؟)

دومیش استرسی بود که به ما دادی ،نکه شما خیلی شیرینی باعث شدی قند من بالا بره ،حالا مجبورم رژیم بگیرم تا دوباره به نرم عادی برگرده .امیدوارم برای شما مشکلی درست نشه.

خوب مامانی بریم سر اصل مطلب،توداشتن لباس به مامانت رفتی،همین الان کمد و دراورت پرشده ،واقعا دیگه جا نداره .من از چند تا از لباسهات عکس گرفتم که برات میذارم...

لباسهای آواجونم

 

لباسهای آواجونم

این بافتنی های خوشگل کار دست مامان تی تی جونم

لباسهای آواجون

این سار افون جینگیل رو هم مامان تی تی برات دوختند.البته از نظر بابا وحید دامنش بلنده اگه کوتاهتر باشه بهتره.

لباسهای آواجون

خوب اینم که معلوم یه شلوارک سینه بندی و یه دامن نازه دیگه که زحمتش رو مامان تی تی جونم کشیده ،دست مامان گلم رو میبوسم یه دنیا دوستشون دارم.ماچ

لباسهای آواجون

دختر گلم این هفته با بابایی رفتیم بهار برات این اسباب بازی رو خریدیم .انشااله بخیر و شادی ازش استفاده کنی.

لباسهای آواجون

 دختر گلم اون کفش کرم وقهوه ای رو هم من وبابایی از حج عمره برای شما گرفته بودیم.

لباسهای آواجون

 این هم وسایل حمام و حوله هات...

 لباسهای آواجون

 

لباسهای آواجون

 این کلاه ها و شالها رو هم که معلومه مامان جونیم بافتند.

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

من عاشق صندل حلزونیت شدم ،اگه اندازه ام میشد حتما میپوشیدم....

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

 

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجونم

لباسهای آواجون

این هم سوغاتی من وباباوحید از حج عمره برای شما بوده

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

آواجونم این بارونی سبز وآبی رو هم خودم از ترکیه برات آوردم

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

 اینها مایوهات عزیز دلم ،خداکنه آب بازی رو دوست داشته باشی.

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

لباسهای آواجون

عزیز دل مامان بابا

مراقب خودت باش،برای ما هم دعا کن.

بوس بوس ماچ

بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنیم
24 مرداد 92 12:19
واااااااااااای چه لباسهای خوشگلی انشالله که بتونه همشون را به سلامتی بپوشه انشالله به سلامت بدنیا بیاد اینا را تو تنش ببینیم مامان بزرگش هم چقدر زحمت کشیده
خاله سارا
26 مرداد 92 12:06
دست همه به خصوص مامان تی تی گلم درد نکنه .
مژده
31 مرداد 92 19:35
خیلی قشنگ و زیبا بود ان شا الله به سلامتی به دنیا بیاد آوا خانوم و به خوشی بپوشه و استفاده کند