آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

چندتا عکس دیگه از لباسات

1392/5/31 19:09
نویسنده : مامان بهار
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آواجونی

خوبی جیگرطلا

دیگه شمارش معکوس اومدن شما شروع شده ،ماهم منتظریم تا گل روی شما رو زودتر وصدالبته با تن سالم ببینیم.

دیروز دوست وهمکار من (خاله فریبا)بهمراه ٢تادیگه از همکارام اومده بودن بهم سربزنند.خاله فریبا جون زحمت کشیدن یه سری هدیه برات آورده بود که البته کاردست هنرمند خودشه.همه کلی باهاش ذوق کردند،من وبابایی هم  که خیلی خیلی خوشمون اومد .دستشون درد نکنه انشااله بتونیم برای نی نی دارشدن خودشون جبران کنیم.شما هم بگو:آمین

هدیه خاله فریبا

هدیه خاله فریبا

هدیه خاله فریبا

 

هدیه خاله فریبا

هدیه خاله فریباجونی

بازم دست خاله فریبا درد نکنه،بوس بوس از طرف من وآواجونیماچماچ

لحاف آواجونی

این  لحاف  رو هم مامان تی تی جونی درست کردند.این چند ماهه برای من وشما خیلی خیلی زحمت کشیدن.من فقط میتونم بگم :مامان جون قد یه دنیا دوستت دارم. دوتا بوس دیگه هم اینجا بوس بوسماچماچ

دخمل گلم

نمی دونم تا قبل از رفتن به بیمارستان وقت میشه دوباره برات بنویسم یا نه،ولی اگه نشد بدون که اندازه تمام دنیا دوستت دارم ،دلتنگتم وبی صبرانه آرزوی دیدن روی ماهت رو دارم.

از خدا برات تن سالم،دل خوش،بخت بلند وعاقبت بخیری وآینده روشن رو آرزو میکنم.

فعلا بای بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرناز
2 شهریور 92 20:14
ایشالا همه رو به شادی استفاده کنی فرشته