آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

مهرماه آوایی1394

1394/9/8 14:05
نویسنده : مامان بهار
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دوستت دارم یه دنیا

این ماه خیلی خیلی ناراحت بودی و همین باعث لکنت زبانت شده بود  و مارو خیلی نگران کردی .آخه آوا گلی من خیلی ناز وخوب حرف میزد  نمیدونم چی باعث شد.شاید مریضی و ترس از دکتررفتن و یا دوری از من و بابا وحید یا آقا شیره و.....

نظر روانشناس هم ترسیدن توبود .خدارو شکر الان که این پست رو میزارم خیلی خیلی بهتری

همین اتفاق و سرگردونی ما برای روزهای کاری و اینکه شبا دوست داشتی خونه خودمون بخوابی باعث شده من تصمیم بگیرم درخواست ساعت کاری نیمه وقت بدم.از نظر خیلی ها کار درستی انجام نمیدم و بعدا پیشمون میشم که فرصتهای کاریم رو از دست دادم ولی من باز من مثل اون 20ماهی که پیشت بودم لحظات با توبودن رو خیلی بیشتر دوست دارم

عشق مامان دووووووووووووووووووووووووووستت دارررررررررررررررررررررررم

 

آواجون در کیدز کلاب کورش

9407

 

9208

 

9407

 

9407

 

9407

اینجا خانه کودک فراز که عاشق خرید کردن و بازی با اسباب بازیهاش هستی به اینجا میگی خونه ماهی ها

9407

آوا و امیرعلی پارک نزدیک خونه مامان تی تی

9408

 

9407

قربون جفتتون برم من

9408

پسندها (2)

نظرات (1)

Bita
16 آذر 94 16:48
مامان بهار خیلی تصمیم درستی گرفتی که خواستی بیشتر پیش دخترت بمونی. کار همیشه هست ولی دخترت همیشه توی این سن حساس نیست که بهت احتیاج داشته باشه. مهمترین وظیفه ی هر زن مادر بودنه و مادری هم یه شغل تمام وقته.پس حالا که انتخاب کردی مادر باشی بهترین مامان باش :