آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

عکس اتاق آواجونم

1392/5/20 20:01
نویسنده : مامان بهار
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ،سلام زندگی مامان وبابا

دخترگلم نمیدونی چقدر دلتنگتم واقعا فکر میکنم تحمل این روزها رو تا دیدن صورت ماهت ندارم ،هرروزم یک هفته شده،دلم خیلی نازک شده ،فقط و فقط آواجونم رو میخوام ،صدالبته سالم وسلامت.بی صبری خودم وسلامتی خودت رو سپردم به خدا ،بهترینها رو برات از خدا آرزو دارم جیگر طلای من

بالاخره چند تا از عکسهای اتاقت آماده شده برات میذارم ولی ادامه داره....

اتاق آواجونماتاق آواجونم

 

اتاق آواجونماتاق آواجونم

 اتاق آواجونماتاق آواجونم

این میز وصندلی سوغاتی بابا وحید از حج عمره است ،البته اون موقع نه من بودم نه شما.

اتاق آواجونم

اتاق آواجونماین سرویس خواب رو مامان معصومه (مادربزرگ باباوحید خودشون برات درست کردند،ما خیلی خیلی ازشون ممنونیم)

اتاق آواجونم

اون بره ناقالا رو هم که می بینی اونجا وایساده داره یواشکی نگاه میکنه سطل زباله اتاقته که هنر مامان تی تی جونه

 

اتاق آواجونم

روتختی بره ناقلات رو دوست داری عزیز دلم ،اینم با چند تالحاف دیگه مامان تی تی جون برات درست کردن،دلت بسوزه ببین من چه مامان  باسلیقه ای دارم ولی توچی؟؟؟؟؟؟

اتاق آواجونم

اون عروسک خوشگله سمت راست هم عروسک بچگی خودمه که نگهش داشته بودم.اون پیشولک سمت چپ رو هم با باباوحید از مکه برای شما گرفته بودیم

اتاق آواجونم

(کلاه اقاسگه برای بچگی های بابا وحید بوده،خیلی با مزه است مگه نه؟)

اتاق آواجونماتاق آواجونم

اتاق آواجونماتاق آواجونم

 

اتاق آواجونم

این تشک جوجو وزنبور هم کار خود مامان تی تی منه.

اتاق آواجونم

اتاق آواجونم

اتاق آواجونم

اتاق آواجونم

 

اتاق آواجونم

اتاق آواجونم

 اتاق آواجونم

این هم از بقایای سیسمونی خودمه ،خواستم بگم منم از اینا داشتم.

خوب دخمل گلم برا امروز خوبه ،یه روز دیگه از لباسات عکس میذارم باشه خوشگلم

من و بابایی عاشقتیم.ماچ

بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله الهام
20 مرداد 92 20:06
به به مبارکه, خیلی قشنگ بودن دست خاله جونم درد نکنه, ایشالا مبارکت باشه آوای عزیزم.