آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

سفر به استانبول- مهر1394

سلام عزیزدل مامان بهار اولین سفر خارج ازکشور شما به شهراستانبول بود،واقعا شهر زیبایی بود و هوا هم خیلی خیلی خوب بود شمااااااا هم که عاشق خرید وگردددددددددددددش این سفر رو با خاله بهارک و علی جون (بقول خودت علی رجبی)رفتیم .حسابی با علی بهت خوش گذشت و البته گاهی هم علی رو اذیت میکردی     در ادامه مطلب........ آواجون درحال آماده شدن براي سفر توي خونه مامان تی تی فرودگاه امام خمینی در انتظار پرواز آوا وعلی جون آوا منتظر پذیرایی خانوم مهماندار صبح روز بعد آوادر هتل (خسته حسابي) آوا و علی جون یادم رفت بگم میکی موس هم با ما به مسافرت اومده بود   ...
15 آذر 1394

مهرماه آوایی1394

سلام عشق مامان دوستت دارم یه دنیا این ماه خیلی خیلی ناراحت بودی و همین باعث لکنت زبانت شده بود  و مارو خیلی نگران کردی .آخه آوا گلی من خیلی ناز وخوب حرف میزد  نمیدونم چی باعث شد.شاید مریضی و ترس از دکتررفتن و یا دوری از من و بابا وحید یا آقا شیره و..... نظر روانشناس هم ترسیدن توبود .خدارو شکر الان که این پست رو میزارم خیلی خیلی بهتری همین اتفاق و سرگردونی ما برای روزهای کاری و اینکه شبا دوست داشتی خونه خودمون بخوابی باعث شده من تصمیم بگیرم درخواست ساعت کاری نیمه وقت بدم.از نظر خیلی ها کار درستی انجام نمیدم و بعدا پیشمون میشم که فرصتهای کاریم رو از دست دادم ولی من باز من مثل اون 20ماهی که پیشت بودم لحظات با توبودن رو خیل...
8 آذر 1394

تولد دوسالگی آوای دلنشین زندگی ما

آواشده دوساله تولد دوباره بیاین به جشن شادی اش تا گل بگین بخندیم آواجون توی روز تولدش راس ساعت9.38دقیقه درحال بازی روز تولد دخترگلم مرخص بودم وکلی باهم بازی کردیم و اهنگ تولد خوندیم و جشن گرفتیم در ادامه .............. هميشه به خاطر داشته باش: کسي در جايي به خاطر وجود تو خوشبخت است به جشن تولد آوای گلم خوش اومدید کاردستی های آوای گلم با تم توت فرنگی (قاب عکس،اموزش اشکال هندسی)   آوای گلم توی جشن تولد توت فرنگی با تی شرت توت فرنگیش که اسمش رو هم روش نوشته بودیم     وااااای خدای من اینا همه مال منه!!!!!!!!!!! &n...
11 مهر 1394

نایین ماه 1394

تا آماده شدن پست تولد آوای عزیزم ،پستهای قبلی رو بروز میکنم ... لطفا به پستهای قبلی هم سربزنید   سلام عزیزدلم یه سفر دیگه به نایین داشتیم که طبق معمول شما فوق العاده خوب وناز بودی آوا دربازارقدیم نائین     درادامه مطلب...........     آوا و امیرعلی درحال شن بازی در سواحل زیبای نائین               امیرعلی وآوا در بازارقدیم نائین           فیگور خوشگل آواجوووووووونم ...
19 شهريور 1394

مردادماه 1394

تا آماده شدن پست تولد آوای عزیزم ،پستهای قبلی رو بروز میکنم ... لطفا به پستهای قبلی هم سربزنید   آوا عشق مامان در حال رنگ بازی درادامه مطلب..............   شیرین زبون مامان دورت بگردم. آوا درحال کتاب خواندن در بوک سنتر پالادیوم           تولد عمه سعیده مبارک. آوا و رها و نوا و چمداااااااان کیتی و مامان بهار که مثلا داریم میریم گردش   آوا ومامان بهار درحال صرف چای   آوای دلبرم با کلاه توت فرنگی توی چادر(به خونت میگی :باشگاه میکی موس) الووووووو پسر خاله خوبی ...... آوا و ت...

کلاس مادر وکودک آوای دلنشین ما(تابستان94)

تا آماده شدن پست تولد آوای عزیزم ،پستهای قبلی رو بروز میکنم ...   این دوره کلاس مادرو کودک هم مثل همیشه خوب و مفید بود وشما کلی کاردستی درست کردی و بازی کردی.     در ادامه مطلب............... آواجونم در حال رنگ کردن هزارپای تخم مرغی خیلی جالب بود که رنگ کردن زیرهزارپا رو خیلی خیلی ترجیح میدادی     آوا و کاردستی اشکال هندسی با تم توت فرنگی   اوا وکیتی سوار بر ماشین   آوا درحال خواندن کتاب برای کیتی جون رنگ انگشتی و اثردست آواجون (ماهی،صورت،هشت پا)   آواجون در حال برگشتن از کلاس مادرو کودک در مجتمع کورش ...
17 شهريور 1394

مسافرت کیش آوای دلنشین ما-تیر94

تا آماده شدن پست تولد آوای عزیزم ،پستهای قبلی رو بروز میکنم .... یه سفر خوب به جزیره کیش برای آواجون این سفر یه فرصت خوب برای مابودکه زمان بیشتری رو با شمابگذونیم خدارو شکر خیلی خوش گذشت و تو هم بسیار دخترخوبی بود و حسابی دنبال خرید کردن و گردش بودی. درادامه............. توی هواپیما به محض نشستن جوراب شلواریت رو دراوردی که راحت باشی.کلی هم از پذیرایی خوشت اومده بود و حاج اقا رو صدامیکردی غذابیاره برات اینم اولین خرید شما که خیلی هم براش گریه کردی!!!!! فکرنمیکردم واقعا بخوای برای همین از مغازه اومدیم بیرون ولی...............اونقدرمعصومانه گریه کردی که ماهم برگشتیم و برات خریدیمش آوا درحال گردش ...