آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

شیرین ترین خاطره عمرم

1391/12/5 18:17
نویسنده : مامان بهار
350 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام

خاله جون می خوام امروز برات یه خاطره خیلی خیلی قشنگ تعریف کنم

تقریبا یک ماه و نیم پیش ( دقیقا 15 دی ) ، ما خونه خاله الهام ( دختر خاله من و مامان بهار ) دعوت بودیم . بعد از ناهار مامان تی تی با جعبه شیرینی که گرفته بودن این خبر خوب رو به ما دادن و گفتن" خان جون شدم !!!!!!!!!!!"ماچ

 من که اینقدر ذوق کردم که خدا می دونه و کلی بالا و پایین پریدم.نیشخند

نا گفته نماند که تا دو هفته پام شدیدا درد می کرد. که همش فدای تار موی شماو مامانت !

بعدشم من و خاله جونی و مامان بهار کلی احساساتی شدیم.

دیگه از اون روز وقتی سر کلاس یوگا مربی می گه یه خاطره خوب رو تو ذهنتون یادآوری کنید لازم نیست کلی زور بزنم تا یه چیزی یادم بیاد ، و نه تنها سرکلاس بلکه همیشه این لحظه تو یادمه و باعث می شه لبخند رو لبام بشینه.جالبه که جلسه قبل از این اتفاق یعنی سه روز پیش وقتی مربی گفت یه خاطره خوب رو به یاد بیارین من فکر کردم کی میشه این اتفاق بیفته و برای من خاطره بشه و توی ذهنم این لحظه رو تجسم کردم ولی انصافا خیلی قشنگ تر از اونی بود که فکر می کردم.چشمک

حالا ایشالا مامان بهار در ادامه باقی ماجرا رو برات تعریف می کنن.

برات آرزوی سلامتی می کنم.ماچ

البته خاله الهام یه اشتباه از من گرفتند !!!!

گفتند که مامان تی تی اون روز برای اعلام گفتند : نن جون شدن !!!!!!

بابت این اشتباه پوزش می طلبم!!!خجالتمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الناز
2 اسفند 91 20:21
سلام خاله جون
خیلی ممنون از این همه ذوق و سلیقه شما . ان شاالله وقتی نی نی تون به دنیا اومد قدر خاله به این مهربونیش رو بدونه.














سلام
ممنون که به وبلاگ ما هم سرزدید
امیدوارم که این اتفاق بیافته



خاله الهام
2 اسفند 91 22:28
یادش بخیر چه روز خوب و خاطره انگیزی بود. خوشحالیم که خونه ما این خبر خوب رو دادن. ایشالا به سلامتی دنیا بیای عزیز خاله. کلی منتظرتیم.


مامان آمیستریس
4 اسفند 91 14:13
سلام چه خاله با ذوقی ان شا الله نی نی تون قدر خاله مهربونش رو بدونه
مامان تسنیم
7 اسفند 91 9:09
دیدی بالاخره پیداتون کردم خاله جون نی نی و عمه جون تسنیم ما خسته نباشی از مسابقات ماهم مشتاقانه منتظر تابستون سال بعدیم که نی نی ناز بدنیا بیاد