آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

یازده ماهگی آوایی

1393/5/3 10:43
نویسنده : مامان بهار
466 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

سلام عزیزدلم

یازده ماهگیت مبارک

وقتی فکرمی کنم که یازده ماه از اولین لحظه ای که تو بغلت گرفتم میگذره فقط و فقط خدارو شکرمیکنم و تمامی شیرینیهای این مدت یادم میاد.خدای بزرگ حافظ شما و تمام نی نی های خوب باشه.آمین

آوا جونم یه دنیا دوستت دارم.انشاله همیشه سالم و سلامت باشی عزیز مامان و بابا

93.4

 

این ماه آوای نازما با چهاردست وپا رفتن به همه جا سرک میکشه و حسابی شیطونی میکنه.دیگه دکوریهای خونه و میز تلویزیون و....خیلی خطرناک شدن.نهالبته این شرایط روتوی سرویس بهداشتی هم داریم آخه شما سریع خمیردندون و مسواک ویا حوله رو برمیداری.....شاکی    تعجب

این ماه بازهم شما رو بردیم آتلیه .با کلی وسیله و لباس و.....ولی شما خوابت میامدخواب و اصلا همکاری نکردی .من فکر میکنم از عکاسی هم داری میترسی ولی نمیدونم چراااااااااااااااااا؟

این ترس توی مطب دکتر سماعی خیلی جالبه .تاوقتی توی سالن انتظار هستیم کلی جیغ میزنی و با همه نی نی ها و مادر و پدراشون بازی میکنی ولی به محض اینکه دکتررو میبینی چنان گریه ای میکنی که من فقط به دنبال سریعترین راه میگردم برای خروج از مطب و تمام سوالاتم یادم میرهغمناک

مهمترین کاری که من این ماه انجام دادم گرفتن مرخصی بدون حقوق تا فروردین 94.انشاله که توی خونه موندن من برای شما خوب باشه چون خودم اصلا نمیتونم به اینکه تنهات بزارم فکرکنم.بغل

یه چند تا عکس از این ماه برات میزارم .....

یه چند تا عکس از این ماه برات میزارم .....

آوا جون و امیرعلی توی بغل بابا خلیل(شما اصلا اجازه اینکه بابایی تنها امیرعلی رو بغل کنن نمیدی؟؟؟؟؟؟)

93.4

هنگامه خانوم وهومان خان که توی این ماه اومده بودن تهران(البته ما بخاطر مشغله بابایی نتونستیم دعوتشون کنیم انشاله دفعه  دیگه)

93.4

آوای خوشگل بنز سوار....

93.4

این هم شما و پیراهنی که مامان تی تی براتون دوخته.هزارتا ماچ برای مامان گل خودم.محبت

93.4

تولد خاله مائده جونی 18تیربود که همه خونه مامان تی تی بودیم.

93.4

خاله جونی تولدت مبارکجشنبوس

آوا و اسباب بازیهادلغک

93.4

93.4

93.4

این هم اسباب بازی جدید آوا جون........نه

93.4

 

93.4

آوا و امیرعلی جون

93.4

اینجا شما قصد داری آب رو بگیری ولی نمیتونی....

93.4

 

93.4

چندتا فیگور نازه خواب شما عسل خانوم

93.4

 

93.4

از زمانی که کوچیکتر بودی حرکات بدنیت خوب بود ولی این دیگه محشره...

93.4

93.4

این چندتا عکس برای یه روز ساعت 2بعدازظهره که شما خوابت میاد و داری سی دی بی بی انیشتن میبینی ولی تمام سعیت رو برای نخوابیدن میکنی

93.4

 

93.4

 

93.4

در نهایت هم میشینی که یعنی من اصلا خوابم نمیاد....قه قهه

93.4

این عکسها هم مراحل از خواب بیدار شدن یه روز صبح ساعت8.30چشمک

93.4

 

93.4

 

93.4

صبح بخیر مامان بهار

صبح بخیر آوای نازم

93.4

این هم عکس النا جون دختر ناز دوست من و انشاله دوست شماست.هرارماشاله خیلی بزرگ شده.النا جون دقیقا 9ماه از شما بزرگتره

93.4

عزیزم انشاله برای یکسالگیت باکلی عکس خوشگل وناز از شما میام.

بای

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله الهام
3 مرداد 93 12:11
قربون شیرین عسل خاله برم. خدا حافظت باشه دختر ناز و عزیز. فسقلی دیگه بزرگ شدی ما رو هم که تحویل نمیگیری...! دوست دارم آوای خاله
مامان بهار
پاسخ
مرسی خاله جونی .انشاله نی نی دارشدن شما
خاله مژگان
6 مرداد 93 15:32
الهی من فدای آوا خانوم خوشگل و نازم بشم چقدر دلم برات تنگ شده نفس خاله، فدای اون دندونات بشم که انقدر خوشگل در اومدن ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
مامان بهار
پاسخ
مژگان جونم خیلی لطف داری.رهام جونم رو از طرف من ببوس