آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

جشن دندونی آوای جون

1393/2/24 21:41
نویسنده : مامان بهار
819 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                    

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونت بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا

شدم جزءکباب خورا

سلام آوای جونی

روز یکشنبه  14اردیبهشت به مناسبت مروارید دارشدن شما یه مهمونی خودمونی گرفتیم .مهمونهامون فقط  مامان جونها و بابا جونها و خاله ها وعمه ها و خاله الهام بودن

الان آوایی 6تا مروارید خوشگل تو دهنش داره که خیلی خیلی هم تیزززززززززززه......

 

دندونی

 

دندونیذ

ا ،این جشن برای منه؟؟؟؟؟؟

پس بزارید این کاغذارو بکنم....

دندونی

دندونی

دندونی

دندونی

hk05

دندونی

 

دندونی

اینم من و پسرخاله ام

دندونی

ای بابا ،امیرعلی گفتم بیا عکس بگیر نه اینکه بیای بخوابی.....

دندونی

 

دندونی

اینم میزشام برای پذیرایی از مهمونهای عزیزمون

دندونی

 

دندونی

زحمت تزئین میز با خاله مائده بود.

ممنون خاله جونی،انشاله جبران کنیم.

دندونی

امیرعلی هم دم در به مهمونها خوش آمد میگفت.(بفرمایید جشن دندونی آواجونم....)

دندونی

(خاله بهاره پس کی از من پذیرایی میکنید.....منتظرما.....)

دندونی

انشاله جشن دندونی امیرعلی جون

 

البته لازم بذکرکه شما کلی کادو خوشگل هم گرفتی و حسابی خوش بحالت شد عزیزدلم.

مامانی و بابایی خیلی خیلی دوستت دارن و آرزو دارن که بتونن در تمامی لحظات خوب زندگیت همراهت باشن.

محبتبوسبوسمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

sodabe
28 اردیبهشت 93 23:13
Mobarake azize delam....