آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

سرماخوردگی آوایی

1392/11/27 11:12
نویسنده : مامان بهار
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیزم

این 10روز اخیر ،بیشتر روزها رو خونه مامان تی تی جون بودیم چون شماسرمای خیلی بدی خورده بودی و بابایی هم مسافرت بودگریه

  اینقدر شما مریض بودی که  مجبور شدیم توی یک هفته 3بار ببریمت دکتر،..... کلافه

عزیزم کلا  که شما خیلی کم میخوابی ،دیگه توی سرماخوردگی و بی حالی حسابی بد اخلاقی کردی .دل شکسته

در ادامه چندتا عکس برای قبل ازمریضیت برات میزارم .الهی قربونت برم الان که خیلی خیلی لاغر شدی.....

 

 

 

 

 

 

 

 

آوایی داره با حلقه های بازیش رو نوش جان میکنه.

 

 

اوایی

بعضیا میگن شما شبیه خاله مائده هستی  ولی این عکس خاله ساراست.بنظر همه توی این عکس خاله سارا شبیه شما شده....نیشخند

اوایی

چون شما خیلی خیلی کیتی دوست داری،این کلاه خوشگل کیتی رو مامان تی تی برای شما بافتند.دستشون درد نکنه.

 

اوایی

 این کار جدید رو تازه یاد گرفتی عزیز دلم.

 اوایی

من و امیرعلی(پسرخاله من ونگاه کن ،حواست کجاست!!!!!!!!!!)

اوا

امیر علی مگه نمیبینی دارن ازمون عکس میگیرن، اینقدر دستت روتکون نده.

ای بابا ،

خوب پس مجبورم خودم دستتو نگه دارم......

اوا

 

اوا

اینم آوا و امیرعلی با دایی پویا

اوا

آوا و امیرعلی در حال بازی نون بیار کباب ببر...

اوا

 

قبل از سرما خوردگی ،رفته بودیم خونه خاله سعیده یکی از دوستای خوب من.آخه خاله سعیده هم یه پسر ناز دارن که 2ماه از شما بزرگتره.

 

اوا

امیرحسن،امیرمهدی و آوایی

اوا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سارا
28 بهمن 92 11:56
خاله قربونت برم ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی ما خیلی غصه خوردیم ..]
خاله الهام
30 بهمن 92 20:31
جیگرتو خاله که این قد خوش اخلاقی. فدات شما خیلی آروم شده بودی کلی دلم برات کباب بود. ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی جیجر خاله...