آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

مزایای داشتن خاله با حوصله و هنرمند(خاله مائده)

1392/6/20 11:08
نویسنده : مامان بهار
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونی

عکس های زیر رو خاله مائده جون زحمت کشیدن و ازت گرفتن.

دستشون درد نکنه

وجدانا می بینی چه جوری جماعتی رو گذاشتی سرکار!!!!!!!!!!!

بس که همه گفتن من توچولو ام ، تصمیم گرفتن خوب غذا بخورم تا زود گنده بشم.

 

بره ناقلاها هم اومدن دیدن آوا جون.

 

 

 

این عروسکه حسابی کلافم کرده می خوام موهاشو بکنم.

 

اینقدر منو نبردید حمام ، که خودم مجبور شدم دست به کار بشم.

 

 

 

 

 

 

آوا جون رو شستیم ،گذاشتیم خشک بشه.

 

 

عکس های بالا تا قبل از 15 روزگی هستند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
20 شهریور 92 11:21
سلام اگه میخواید از عکسای فرشته های کوچولوتون یه کلیپ داشته باشید یا یک کتاب عکس به من سربزنید منتظرم
مامان ترنم
20 شهریور 92 13:29
ني ني كوچولوي خوشكل، بشقاب و عروسك بافتني ات مثل بشقاب و عروسك ترنم من است.به ما هم سربزن مي بوسمت فرشته كوچولو