آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

تیرماه آوای دلنشین ما

1394/5/26 10:05
نویسنده : مامان بهار
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

قربون طوطی خودم برم که از شیرین زبونیت هچی بگم کم گفتم

هجده ام تیر تولد خاله مائده جون بود که شما و امیرعلی حسابی از خجالت کیک دراومدید؟؟؟؟؟؟؟

9404

شما وامیرعلی و بابای گل خودم

9404

 

درادامه......

 

9404

خونه جدید خاله سارا واتاق خوشگل امیرعلی جونم

9404

آواگلی و باباوحید تیپ یه جور زدن

9404

 

9404

شما و پسرخاله درحال بازی با کادوهای خاله الهام جون

شما و امیرعلی خونه خاله الهام درحال بازی با کادوهای خاله جون

این عکس ماجرا داره و البته گریه..........

عاشق هایپراستار و بازی توی قفسه وسایل تولد هستی و یه روزکه رفته بودیم از یه لحظه غفلت ما استفاده کردی و ازکنارما رفتی ته قفسه ها.

کل ماجرا 10ثانیه طول نکشید ولی من که تامرزسکته رفتم و باباوحید دنبالت میگشت.خلاصه که فقط چندقدم ازمون دور شدی ولی کلی گریه کردیم..............گریهگریه

فردای اونروز هم به مامان زهرا گفته بودیم:گم شدم مامان بخال گریه کرد ،غش کرد.......تعجب

خلاصه هزاران مرتبه شکرو سپاس از خدا که آوای فرشته رو به ما هدیه داد

9404

پسندها (5)

نظرات (3)

همراه رایانه
26 مرداد 94 12:29
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir
رد پا
31 مرداد 94 22:29
همیشه به شادی انشالله سلام من کارمو تازه شروع کردم و تو سایتم کفش و پاپوش و جوراب دارم خوشحال میشم سر بزنید و در صورت امکان لینکش کنید.
مامان هانا و آریا
4 شهریور 94 1:35
آخیییی جانم جه دخمل نازی خدا حفظش کنه