آوا جونمآوا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آوای دلنشین زندگی ما

اولین کوتاهی موی آواجون

1394/1/22 16:12
نویسنده : مامان بهار
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

بعدازکلی برنامه ریزی بالاخره روز93/12/17 تونستیم شما وامیرعلی رو برای کوتاهی ببریم ارایشگاه.

واقعیتش من و بابا وحید عاشق موهای فرت هستیم .من اونقدرموهات رو دوست دارم که خیلی کم شونه میکنم .آخه میترسم صاف بشن و حالتشون رو از دست بدنخندونکخندونک

خداروشکر خیلی خیلی بچه های خوبی بودید و شما فقط یه کوچولو بغض کردی .راضیراضی

آوا قبل از رفتن به ارایشگاه

93.12

آواجونم آماده برای هیرکات....هزارافرین که اینقدراروم وناز نشستی عزیزدلممحبت

93.12

آوا درحال هیرکات

چون موقع کوتاهی سی دی حسنی رو گذاشتن حسابی سرگرم شدی و یهخورده هم حواست به امیرعلی بود که داشت نقاشی میکشید

93.12

 

93.12

آواجون،عشق مامان ،نفس بابا

بعداز کوتاهی و انجام براشینگ

مامان بهاردورت بگرده ،هزارماشاله خیلی خیلی نازشدیبوسبوس

93.12

 

93.12

آوا و امیرعلی فشن

93.12

البته من بخاطر سفارشهای زیاد باباوحید نتونستم خیلی موهات رو کوتاه کنم و فقط سرموهات رو زدیم.

اینقدرکم کوتاه شده بود که هیچ کسی نفهمیدخنده

قربون خودتو موهات فرت برم عزیزم

93.12

گواهی اولین کوتاهی آواجوووووون در سالن کوکی

93.12

بای بای

پسندها (2)

نظرات (2)

آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 16:46
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
خاله مائده
5 اردیبهشت 94 9:05
الهي خاله قربونت بره. ناز بودي، نازتر شدي. ان شالله آرايش عروسيت. بوس
مامان بهار
پاسخ
خدانکنه خاله جونم.البته قصد ازدواج ندارما ولی خوووووووب اگه یه مورد خوبی سراغ دارید زودتر بگید بهش فکرکنم